رشد تخلیه و بارگیری ۱۵۰ درصدی کالا بنادر آبادان در آذرماه

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از رشد۱۵۰ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بنادر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مالکی زاده با اعلام این خبر گفت : بر اساس گزارش سامانه آمار سازمان بنادر و دریانوردی ، عملیات تخلیه و بارگیری بنادر آبادان ، در آذر ماه سال جاری ۱۵۰ درصد رشد داشته است.
 
وی افزود : میزان کالای تخلیه و بارگیری شده در بنادر آبادان به بیش ۵ هزارو ۷۰۰ تن رسیده است که این آمار ، رشد عملیات در سه بندر آبادان ، اروندکنار و چوئبده در مقایسه با آذر ماه سال گذشته را نشان می دهد.
 
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان خاطرنشان کرد: مواد غذایی ،کالای ملوانی ، پارچه ، کاه و علوفه دام ، از عمده کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بنادر آبادان بود.
 
گفتنی است که بندر آبادان جنوب غربی ترین بندر کشور است که از طریق آبراه بین المللی اروند و رودخانه بهمن شیر به خلیج فارس و آب های آزاد راه دارد.
 
پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صادرات بیش از ۵ میلیون تن انواع کالا از بنادر غرب هرمزگان طی ۹ ماه گذشته/ افزایش ۷۳درصدی صادرات غیرنفتی/ ترانزیت حجمی ۱۱۸ هزار دستگاه خودرو به کشورهای آسیای میانه و عراق

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اعلام‌کرد: ۵ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۶۲۶ تن کالاهای نفتی و غیرنفتی طی 9 ماهه امسال از بنادر غرب استان صادر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری در تشریح کارنامه […]
افزایش ۷۳درصدی صادرات غیرنفتی

همچنین بخوانید: