موضوعات: سرخط خبرها

دیدار مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با مسئولان حوزه فرهنگی بنادر/ ضرورت هدفمندتر شدن برنامه های فرهنگی و دینی در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی،‌ علی‌اکبر صفایی در دیدار مسئولان حوزه فرهنگی بنادر اظهار داشت: مسئولان فرهنگی در بنادر نقش بسیار مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ایشان و مردم ساحل‌نشینان دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روحانیون و مسئولان فرهنگی باید از هرگونه مواضع شبه برانگیز پرهیز کنند، تأکید کرد: امروز عده‌ای درصددند تا نقش روحانیون در جامعه را کمرنگ جلوه بدهند که نیاید بگذاریم به اهداف‌شان برسند.

صفایی با اشاره به ضرورت جمع‌آوری، تدوین و انتشار آیات احادیث و روایات اسلامی از دریا، تاکیدکرد: جلسات شورای فرهنگی سازمان باید به شکل منظم و منسجم برگزار شود.

در این نشست، همچنین علیرضا محمدی کرجی‌ ران، مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی نیز خواستار حضور مسئولان حوزه فرهنگی بنادر در جمع خانوادهای بندری در شهرک‌های مسکونی شد.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نورمحمدی، مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادرو دریانوردی نیز در این نشست با تشریح اقدامات فرهنگی و اسلامی در بنادر کشور، از انتخاب این سازمان به عنوان سازمان فعال در ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت