دیدار مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با مسئولان حوزه فرهنگی بنادر/ ضرورت هدفمندتر شدن برنامه های فرهنگی و دینی در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی،‌ علی‌اکبر صفایی در دیدار مسئولان حوزه فرهنگی بنادر اظهار داشت: مسئولان فرهنگی در بنادر نقش بسیار مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ایشان و مردم ساحل‌نشینان دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روحانیون و مسئولان فرهنگی باید از هرگونه مواضع شبه برانگیز پرهیز کنند، تأکید کرد: امروز عده‌ای درصددند تا نقش روحانیون در جامعه را کمرنگ جلوه بدهند که نیاید بگذاریم به اهداف‌شان برسند.

صفایی با اشاره به ضرورت جمع‌آوری، تدوین و انتشار آیات احادیث و روایات اسلامی از دریا، تاکیدکرد: جلسات شورای فرهنگی سازمان باید به شکل منظم و منسجم برگزار شود.

در این نشست، همچنین علیرضا محمدی کرجی‌ ران، مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی نیز خواستار حضور مسئولان حوزه فرهنگی بنادر در جمع خانوادهای بندری در شهرک‌های مسکونی شد.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نورمحمدی، مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادرو دریانوردی نیز در این نشست با تشریح اقدامات فرهنگی و اسلامی در بنادر کشور، از انتخاب این سازمان به عنوان سازمان فعال در ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهید محلاتی و ایزوایکو برای هدایت کشتی یدک کش ASD می سازند

ی بهمن 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه طی تفاهم نامه ای موسسه دریایی شهید محلاتی و شرکت ایزوایکو برای شرکت هدایت کشتی خلیج فارس شناور یدک کش ASD می سازند   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، تفاهم نامه همکاری جهت ساخت دو فروند شناور یدک کش ASD با قدرت 6000 اسب بخار […]

همچنین بخوانید: