اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در صیانت از حقوق مردم حائز رتبه برتر شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با کسب امتیاز میانگین 96 در جریان بازرسی‌های ستاد صیانت خورستان از اقدامات و عملکرد این اداره کل در سال 99، موفق به کسب نتیجه خیلی خوب بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

راه اندازی سامانه پیامکی ارتباط با مدیران بنادر خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان‌تر با مشتریان و دیدارهای هفتگی با مراجعان، اطلاع رسانی محیطی و راهنمایی مراجعان از اهم اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان بوده است. 

شایان ذکر  است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سال‌های اخیر به طور متوالی موفق شده بود رتبه‌های برتر در رعایت الزامات حقوق شهروندی و حقوق مصرف کننده را به دست آورد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی چالش های توسعه صادرات از بندرامیرآباد

ی آبان 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی چالش های موجود در توسعه صادرات کالا از طریق مرزهای آبی و چگونگی افزایش مراودات بین المللی کالا در بندرامیرآباد را بررسی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید شمس الدین حسینی […]
سید شمس الدین حسینی ،رییس کمیسیون جهش تولید ،مجلس شورای اسلامی، توسعه صادرات،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: