بررسی چالش های توسعه صادرات از بندرامیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی چالش های موجود در توسعه صادرات کالا از طریق مرزهای آبی و چگونگی افزایش مراودات بین المللی کالا در بندرامیرآباد را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی در بازید از ظرفیت ها و تجهیزات راهبردی بندرامیرآباد بر شناسایی موانع و برنامه ریزی در راستای ظرفیت بنادر به ویژه بندرامیرآباد به منظور اعتلای اقتصاد مازندران و توسعه صادرات دریامحور تأکید کرد.

وی مذاکره با فعالان اقتصادی و مطالعات بر روی موضوعات مرتبط با جهش تولید و رونق اقتصاد کشور را از فعالیت های مهم کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی  برشمرد و گفت: این کمیسیون اهتمام دارد، واحدهای صنعتی و تولیدی را رونق دهد، و آنها را به چرخه اقتصادی کشور بازگرداند.

وی با بیان اینکه ساختار تولیدی مازندران بر پایه خدمات استوار است، تصریح کرد: از بندرامیرآباد به عنوان سومین بندر بزرگ کشور که با خدمات زیربنایی کم نظیر خود تواسته در صادرات و واردات کشور نقش مهمی را ایفاء کند قدردانی کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفرهای دریایی فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی و‌ارائه کارت واکسن

ی آبان 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تمهیدات لازم برای از سرگیری سفرهای دریایی اندیشیده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد درباره جزئیات ازسرگیری و پروتکل‌های لازم برای سفرهای دریایی، اظهار کرد: سفرهای دریایی […]
سفرهای دریایی فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی و‌ارائه کارت واکسن

همچنین بخوانید: