بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی با حضور ایزوایکو افتتاح شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه







بیست‌ وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه  ایزوایکو به همراه ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند.

غرفه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با شماره ۸۲۱ واقع در سالن ۸ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یک فرصت عالی است تا با توانمندیها و دستاوردهای ایزوایکو و خدمات مرتبط با این صنعت‌ها آشنا شوید و از این فرصت برای گسترش دانش و اطلاعات خود بهره‌برداری کنید.

همچنین بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۳ دانشگاه و ظرفیت حضور ۶۴ شرکت استارت‌آپی در محل سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی ایجاد شده است.

متراژ در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها حدود ۵۰۰۰ مترمربع است و در فضایی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع، به عرضه دستاوردهای خود در صنعت نفت خواهند پرداخت.

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت فرماندهی واحد در توسعه دریامحور

چ اردیبهشت 19 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل کشتیرانی ج.ا.ا: مهم‌ترین مساله برای تحقق توسعه دریامحور، تعیین فرماندهی و متولی واحد برای بخش دریایی کشور است.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس‌خیابانی در نشست ویژه مدیران ارشد ارگان های دریایی، با تاکید بر […]

همچنین بخوانید: