تجلیل از خانواده شهیدان کشتی سازی در دومین یادواره شهدای صنعت و  معدن هرمزگان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دومین یادواره شهیدان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مهندس خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان و دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو، حجت الاسلام موسي پولاد يمسئول حوزه نمايندگي ولي ‌فقيه در سپاه امام سجاد(ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان خانواده های معزز شهیدان، و حضور پرشورشهروندان  کارکنان صنایع استان بویژه ایزوایکو برگذار و از خانواده های این شهیدان والا مقام تجلیل شد.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو  سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این یادواره که شامگاه چهارشنبه 6 دی ماه 1402 به منظور گرامیداشت وفات حضرت ام‌البنین (س) و با حضور مسئولان و خانواده شهدا در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت مادران و همسران شهدا گرد هم آمدیم و این باعث افتخار است که به عنوان یک بسیجی در این مراسم شرکت کنم.

سپس، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صمت هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و قادر به جبران جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران تیستیم، افزود: صلابت نظام، مدیون خون شهداییم و اعتقاد دارم وجود ایثارگران در سازمان صنعت، معدن و تجارت مایه خیر کثیر و برکت فراوان است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان در ادامه از صدور ۷۰۰ مجوز برای فعال و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگر جهت فعالیت در حوزه بازار و صنعت خبر داد و با اشاره به نگاه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خانواده شهدا، دیدار مستمر با این خانواده‌ها در قالب «طرح سپاس» اجرایی خواهد شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری نیز در این مراسم گفت : به اعتراف همه ادیان الهی، ایران کانون  جغرافیا است و با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست، در این بازه زمانی حساس، شخصیت‌هایی همچون شهدا به ویژه شهید سلیمانی برای میهن ایران اسلامی، عزت می‌آفرینند.

وی تصریح کرد: شهدایی همچون مهدی باکری، شهید بهشتی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید رضی موسوی و … مدیران تراز انقلاب اسلامی هستند که در حافظه تاریخ ماندگار هستند.

 گفتنی است، در پایان دومین یادواره شهدای صنعت و معدن با حضور مدیرعامل ایزوایکو از خانواده‌های شهیدان مچتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران؛ شهید موسی بشیری شمیلی ، شهید غلامحسین سالاری ، شهید شکرالله کریمی ، و دیگر خانواده شهدای صنعت و معدن و همچنین شهیدان امنیت و مدافعان حرم شهید عبدالمجید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد تجلیل شد.‌

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین راهبرد ایران برای تولید متانول چیست؟

پ دی 7 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه بهترین راهبرد ایران برای تولید متانول چیست؟ میلاد پاشازاده کد خبر : 2458 ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ نگاهی به بهترین راهبرد تولید متانول در ایران با توجه به کمبود خوراک، حجم بالای صادرات متانول و عدم توسعه زنجیره ارزش این ماده در کشور. منبع

همچنین بخوانید: