نگاه ویـژه مدیرعامل ایزوایکو به ورزش و سلامت پرسنل – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







بازدید مدیرعامل ایزوایکو از مجموعه ورزشی کارکنانن

سرپرست تیم منتخب فوتسـال ایزوایکو: در بیست سال گذشته که بنده در رویدادهای ورزشی ایزوایکو مشارکت دارم این اولین بار است که یک مدیرعامل همه جانبه از ورزش حمایت کرده و حتی اولین بار است که شخصا سر تمرین بازیکنان حضور پیدا میکند.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو شب گذشته 2 آبان ماه 1402 با حضور در محل مجموعه ورزشی این مجتمع ضمن بازدید از سالن ورزشی مورد استفاده کارکنان به  گفتگو و تبادل نظر با اعضای تیم منتخب فوتسال این مجتمع در جهت رفع مشکلات و چالشهای بازیکنان پرداخت.

رضاپور گلر و کاپیتان تیم فوتسال ایزوایکو بیان داشت: از سال 1400 با حضور سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل مجتمع در مسابقه فینال بین گروههای ایزوایکو بارقه های امید در دل ورزشکاران مجموعه جوانه زد، به یمن همین حضور و تحقق وعده های ایشان تشکیل تیم منتخب ایزوایکو پس از سالها در قالب تیم گمنام اما منسجم و متحد برای اولین بار به نام ایزوایکو کلید خورد.

رضاپور افزود این تیم با حضور در مسابقت لیگ کارگری استان و در فاصله زمانی چند ماه در لیگ کارگری بسیج استان نیز پا به میدان گذاشت و با حمایت ها و عملکرد مناسب به عنوان تیم اول و صدر نشین از گروه خود صعود کرد و همه این‌ها را مدیون حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل محبوبمان آقای دکتر ضربی هستیم و از حضور دلگرم کننده‌ی ایشان قبل از شرکت در مسابقات پیش روی لیگ کارگری استان کمال تشکر را داریم.

مدیرعامل ایزوایکو در این بازدید سرزده از استخر مورد استفاده پرسنل نیز بازدید کرد و از مسئولین استخر خواست امکان آموزش شنا در زمان های استفاده پرسنل ایزوایکو از استخر فراهم شود و افزود ما یک مجتمع دریایی هستیم چه بهتر که همکاران ما در کنار تفریح و سرگرمی ورزش شنا را بصورت اصولی و حرفه ای نیز آموزش ببینند.

لازم به ذکر است بنا بر گفته های سرپرست ورزشی مجتمع این اولین بار است در تاریخ ایزوایکو که در راستای نشاط، سرگرمی و تکریم کارکنان و خانواده های ایشان سالن های ورزشی چند منظوره از قبیل : فوتسال، والیبال، بسکتبال، ورزش های رزمی، بدنسازی و سالن استخر در اختیار تمامی پرسنل مجتمع قرار گرفته است.

در پایان مدیرعامل ایزوایکو ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رویدادهای ورزشی مجتمع، از زحمات همه دست‌اندرکاران ورزش ایزوایکو تقدیر و تشکر بعمل آورد.






منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقصر احتمالی آسیب خط لوله زیر دریایی بالتیک کانکتور یک کشتی کانتینری چینی

چ آبان 3 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه مقصر احتمالی آسیب خط لوله زیر دریایی بالتیک کانکتور یک کشتی کانتینری چینی میلاد پاشازاده کد خبر : 2216 ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ بازرسان فنلاندی مدعی شدند؛ لنگر یک کشتی کانتینری چینی از جای خود خارج شده و به خط لوله زیردریایی بالتیک کانکتور آسیب رسانده است. منبع

همچنین بخوانید: