جشن بادبادک‌ها و ساخت سازه‌های شنی در ساحل کنارک برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

جشن بادبادک‌ها و ساخت سازه‌های شنی در ساحل کنارک برگزار شد

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، طاهر میرزایی ۱۶ اردیبهشت ماه اظهار کرد: در ادامه برنامه های مناسبتی روز ملی خلیج فارس جشن پرواز بادبادک ها و ساخت سازه های شنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، جانشین نیروی دریایی سپاه چابهار، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنارک و رئیس ورزش و جوانان کنارک در ساحل زیبای این شهرستان برگزار شد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک افزود: در این جشنواره تعداد ۶۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کردند که پس از داوری به ۵ نفر اول بخش‌های سازه‌های شنی و بادبادک‌ها جوایزی اهدا شد.  

وی افزود: در پایان برنامه نیز به مناسبت روز ملی خلیج فارس دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان به اجرای سرود و شعر خوانی گروهی پرداختند.  

به گفته میرزایی، اجرای برنامه های شاد و مفرح و پذیرایی نیز جزو دیگر اقداماتی بود که در این روز اجرایی شد.  

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک به دلیل ساحل زیبا و بکری که دارد همواره مورد اقبال گردشگران زیادی است که این برنامه‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ویژه بومیان منطقه و مسافران برگزار می شود که طرفداران خاص خود را نیز دارد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک تصریح کرد: همچنین با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، مسابقه شترسواری همراه با اجرای موسیقی سنتی نیز برگزار شد که در پایان مسابقه نیز به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز تولید ۲ میلیارد «لارو» میگو در بوشهر

ی اردیبهشت 16 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: تکثیر ۲ میلیارد لارو میگو برای تولید این آبزی و ذخیره‌سازی در استخرهای پرورشی از طریق ۵۱ هزار قطعه مولد در این استان آغاز شد.به گزارش اقتصادسرآمد،  مهدی تنگستانی مکان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل […]

همچنین بخوانید: