مجتمع ایزوایکو برای کشورمان افتخارآفرین است – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







بازدید معاون وزیر صمت از ایزوایکو

دکتر بابک احمدی معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) با حضور در مجتمع ایزوایکو ضمن بازدید از کارگاه ها و بخش های مختلف این مجتمع صنعتی از نزدیک روند پیشرفت پروژه های درحال اجرا بویژه نفتکش غول پیکر خارجی در حوض خشک ایزوایکو را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

 

 

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو درجریان بازدید از توانمندی های ایزوایکو گفت: صنعتگران و جهادگران در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) کارهای بزرگی انجام داده اند. احمدی افزود: مجموعه امکانات، دستآوردها، ظرفیت ها و پروژه های جاری مجتمع ایزوایکو برای کشورمان افتخارآفرین است. وی اضافه کرد: در این بازدید برای برنامه ریزی در جهت تکمیل زیرساخت ها و تجهیز هرچه بیشتر و افزایش سطح سرویس دهی با توجه به امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد،مذاکره شد. معاون وزیر صمت تصریح کرد:بدون اغراق باید گفت،درسال های گذشته حرکت های خوبی در این مجتمع عظیم و افتخارآمیز صورت گرفته است و یک زیرساختی را در اختیار ما قرار داده که امروز بتوانیم به مجموعه بزرگی از ناوگان دریایی کشور و منطقه سرویس های خوبی ارائه کنیم.
رئیس هیأت عامل ایدرو اظهارداشت:در مجموعه ایزوایکو برای تعمیرات … ، اورهال و سرویس های دوره ای کشتی هایی دراندازه های مختلف بزرگ، متوسط و کوچک وبرای تولید و تجهیز ناوگان جدید و واگذاری به شبکه حمل و نقل دریایی کشور و مشتریان منطقه ای و جهانی ظرفیت های خوبی وجوددارد.
احمدی در پایان بازدید، ابرازامیدواری کرد، با زحمات و مجاهدت ها و تلاشهای تخصصی و مجدانه ای که دراین مجموعه در حال انجام است و به مدد اتکا به ظرفیت های تخصصی و مهندسان و جوانان کشور بتوانیم سطح سرویس دهی و تولیدات و خدمات این مجتمع را روز به روز افزایش دهیم و صفحات تازه ای در کارنامه افتخارات این مجموعه عظیم صنعتی اضافه کنیم.
‏‎گفتنی است که سعید جعفری معاون نوسازی و بهره برداری، امیرحسین قناتی معاون توسعه صنایع حمل و نقل، محمدرضا حسینی مدیر توسعه صنایع دریایی و هوایی، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان، سید امیر امیرزاد مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و معاونین ایزوایکو در این بازدید معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو را همراهی کردند.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه‌وبارگیری ۲۱ میلیون تنی کالا در بنادر خوزستان در نیمسال نخست ۱۴۰۲

ش مهر 29 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مانا، ابوطالب گرایلو، با اشاره به اینکه میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در بنادر استان خوزستان معادل ۲۱ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۳۰ تُن بود، اظهار داشت: در مدت مذکور معادل پنج میلیون و ۴۷۶ هزار […]

همچنین بخوانید: