صادرات نخستین محموله یخچالی از بندر کنگان به قطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان از صادرات نخستین محموله یخچالی از بندر کنگان به قطر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ عبدالمحمد نادری در تشریح این خبر اظهار کرد: در نشست هم اندیشی برای حل مشکلات تجار و بازرگان مسائل و مشکلات مختلفی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که بدون تردید با رویکرد تسهیل در فعالیت های تجار و بازرگان برای رفع موانع گامی اساسی برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به گنجایش و توسعه اسکله کنگان و افزایش حوضچه از ٧ به ٣٧ هکتار تجار و بازرگانان در خواست بازنگری در قانون ساماندهی لنج ویژه بندر کنگان را مطرح کردند.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان ادامه داد: ایجاد مشوق برای لنجدارانی که بار تجاری دارند از دیگر مطالبات مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی در حوزه بندر و دریانوردی کنگان است.

وی بیان کرد: برای سفر ملوانی ملوان بیشتر از ٣ ماه امکان رد کردن بیمه وجود ندارد که ملوانان خواستار بازنگری در این قانون شدند.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: همچنین برای ایجاد رونق و حضور سرمایه گذاران پیشنهاداتی از قبیل کاهش حقوق ورودی کالا به بندر کنگان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.

به گفته نادری؛ بندر کنگان با آغاز مبادلات تجاری شاهد تحولاتی چشمگیر در عرصه تجارت برون مرزی است که این مهم نویدبخش رونق بندر کنگان و افزایش فرصت های شغلی است.

وی گفت: با اقدامات و تمهیدات پیش شده برای تسهیل در حوزه‌های صادرات و واردات این رویه منجر به رضایتمندی بیشتر ساحل نشینان کنگان خواهد شد.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روشن شدن مشعل دکل حفاری میدان گازی بلال

س دی 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل شركت نفت و گاز پارس از رسیدن گاز به سطح چاه توصیفی – اکتشافی میدان مشترک گازی بلال و روشن شدن مشعل دکل حفاری این طرح خبر داد. به گزارش مرین‌پرس، محمدحسین متجلی، حفاری چاه توصیفی – اکتشافی میدان گازی بلال را نخستین گام در […]

همچنین بخوانید: