بهره برداری از پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان در هفته دولت

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهره برداری از پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان در هفته دولت




تین نیوز


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق بخشی به بندر کنگان پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار کنگان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته پیش بینی می شود پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در نیمه دوم امسال عملیاتی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان نیز به عنوان یکی از پروژه های شاخص بندری در استان، اکنون با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

شکیبی نسب تصریح کرد: براساس ارزیابی های انجام شده انتظار است پروژه یاد شده به عنوان یکی از مطالبات جدی کنگانی ها در هفته دولت امسال بهره برداری شود.

وی ادامه داد: بندر کنگان براساس چشم انداز ترسیمی در عرصه تجارت منطقه ای بیش از پیش فعال خواهد شد که این رویکرد نویدبخش رونق و بهبود معیشت ساحل نشینان کنگانی است.

در حاشیه این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان همراه با رییس بندر و دریانوردی کنگان از پروژه توسعه موج شکن این بندر بازدید کردند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۲ هزار تُن کالای غیرنفتی از بنادر سه گانه آبادان

چ تیر 14 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه کامبیز مالکی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: قطعات یدکی، ماشین آلات، محصولات کشاورزی و ملوانی (ته لنجی)، صنایع سبک، پوشاک و الیاف، کاه و حبوبات از مهمترین کالا‌هایی است که در این مدت در این سه بندر بارگیری و تخلیه شده است.وی گفت: بیشتر کالا‌هایی […]

همچنین بخوانید: