آغاز عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی ۶۰۰ هکتاری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، صدراله بهرامی معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصاد دریامحور گفت: پس از اتمام فاز مطالعات توسعه اراضی موسوم به ۶۰۰ هکتاری و اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های نظارتی ذیربط، فاز نخست عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال شروع شد.

بهرامی افزود: عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است.

وی با اشاره به اشتغال بیش از ۵۰ نفر به طور مستقیم در این عملیات اجرایی گفت: در صورت بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها امکان جذب سرمایه‌گذاران خارجی، ارتقاء و بهبود عملکرد و افزایش درآمد بندر فراهم خواهد شد.

معاون مهندسی و عمران ابرازامیدواری کرد با تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های مهیا در اراضی توسعه‌ای فعالیت‌های بندری و دریایی، امکان توسعه فعالیت های بندری و دریایی به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصادی و بازرگانی  و ایجاد  فرصت‌های اشتغالزایی در این مجتمع بندری افزایش یابد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسکله‌ های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی

ش فروردین 25 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان از استقبال بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در اسکله های قایقرانی سواحل استان خبرداد و گفت: در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی هیچ سانحه دریایی در استان گلستان نداشتیم. به گزارش تین نیوز از روابط عمومی […]

همچنین بخوانید: