موضوعات: سرخط خبرها

بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند و با توضیحات عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و‌بلوچستان از نزدیک در جریان روند فعالیت های این بندر و پروژه‌های عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آن قرار گرفتند. 


در این بازدید محمد حسین علامه عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌ دریانوردی در این بازدید ضمن تشریح سیاست‌های سازمان بنادر در راستای سند سیاست های کلی دریا محور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و ایجاد زیرساخت های مناسب دریایی و بندری جهت تحول در حوزه اقتصاد دریا پایه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه سواحل مکران ،شفاف سازی فعالیت های حوزه دریایی را از سیاست های محوری این سازمان برشمرد .

وی همکاری با دستگاه های نظارتی و تشریح فعالیت‌های عمرانی و عملیاتی را از دیگر موارد مهم و برنامه ریزی شده سازمان بنادر و دریانوردی در همه بنادر کشور در این زمینه برشمرد.


بنا بر این گزارش، اسعدی عضو هیات عامل سازمان حسابرسی پس از بازدید از زیر ساخت ها و فعالیت های حوزه بندری و عمرانی بندر شهید بهشتی چابهار، این بندر را یکی از بنادر مهم و استراتژیک برای کشور دانست.

وی‌ضمن ابراز خرسندی از اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در این بندر راهبری ، کمک به توسعه زیرساخت ها و فعالیت های تجاری این بندر و همچنین مسیر های مواصلاتی به این بندر را یکی از مهمترین وظایف تمامی ارگانهای دخیل در این حوزه توصیف کرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت