بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند و با توضیحات عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و‌بلوچستان از نزدیک در جریان روند فعالیت های این بندر و پروژه‌های عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آن قرار گرفتند. 


در این بازدید محمد حسین علامه عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌ دریانوردی در این بازدید ضمن تشریح سیاست‌های سازمان بنادر در راستای سند سیاست های کلی دریا محور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و ایجاد زیرساخت های مناسب دریایی و بندری جهت تحول در حوزه اقتصاد دریا پایه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه سواحل مکران ،شفاف سازی فعالیت های حوزه دریایی را از سیاست های محوری این سازمان برشمرد .

وی همکاری با دستگاه های نظارتی و تشریح فعالیت‌های عمرانی و عملیاتی را از دیگر موارد مهم و برنامه ریزی شده سازمان بنادر و دریانوردی در همه بنادر کشور در این زمینه برشمرد.


بنا بر این گزارش، اسعدی عضو هیات عامل سازمان حسابرسی پس از بازدید از زیر ساخت ها و فعالیت های حوزه بندری و عمرانی بندر شهید بهشتی چابهار، این بندر را یکی از بنادر مهم و استراتژیک برای کشور دانست.

وی‌ضمن ابراز خرسندی از اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در این بندر راهبری ، کمک به توسعه زیرساخت ها و فعالیت های تجاری این بندر و همچنین مسیر های مواصلاتی به این بندر را یکی از مهمترین وظایف تمامی ارگانهای دخیل در این حوزه توصیف کرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماجرای بزرگترین کشتی دنیا که در آب‌های ایران غرق شد

چ بهمن 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در دهه ۱۹۸۰، یک ابر نفتکش عظیم به نام Seawise Giant وارد دریا‌ها شد. این بزرگترین کشتی ساخته شده در دنیا، نزدیک به ۴۶۰ متر طول داشت، یعنی حتی بلندتر از ارتفاع ساختمان امپایر استیت. ساخت بزرگترین وسیلۀ نقلیۀ خودکششی جهان به گزارش مانا، ایده اولیه […]
ماجرای بزرگترین کشتی دنیا که در آب‌های ایران غرق شد

همچنین بخوانید: