موضوعات: سرخط خبرها

بازدید بیش از۷۵۰۰ گردشگر نوروزی از موزه دریایی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال ۷ هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ دریایی در میان عامه مردم، گفت: در موزه دریایی بندر نوشهر، علاوه بر ابزار و امکانات قدیمی و تاریخی مرتبط با صنعت کشتی رانی و دریانوردی، عکس‌هایی از روند ساخت بندر نوشهر طی سال های ۱۳۰۹تا ۱۳۱۸خورشیدی و تصاویری از کارکنان بندر نوشهر از آغاز ساخت بندر تاکنون در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار دارد.

   وی افزود: همچنین به منظورآشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان با صنعت دریانوردی، فیلم هایی با هدف معرفی تاریخچه بندر نوشهر و رعایت نکات ایمنی در سفرهای دریایی در موزه به نمایش درآمد و در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی در بین مسافران و گردشگران نوروزی بویژه کودکان، کتاب ، پازل و بروشور توزیع شد .

    مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: کودکان می توانند تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست دریایی و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از شناورهای دریایی داشته باشند.

   

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت