بازدید بیش از۷۵۰۰ گردشگر نوروزی از موزه دریایی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال ۷ هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کردند.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ دریایی در میان عامه مردم، گفت: در موزه دریایی بندر نوشهر، علاوه بر ابزار و امکانات قدیمی و تاریخی مرتبط با صنعت کشتی رانی و دریانوردی، عکس‌هایی از روند ساخت بندر نوشهر طی سال های ۱۳۰۹تا ۱۳۱۸خورشیدی و تصاویری از کارکنان بندر نوشهر از آغاز ساخت بندر تاکنون در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار دارد.

   وی افزود: همچنین به منظورآشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان با صنعت دریانوردی، فیلم هایی با هدف معرفی تاریخچه بندر نوشهر و رعایت نکات ایمنی در سفرهای دریایی در موزه به نمایش درآمد و در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی در بین مسافران و گردشگران نوروزی بویژه کودکان، کتاب ، پازل و بروشور توزیع شد .

    مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: کودکان می توانند تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست دریایی و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از شناورهای دریایی داشته باشند.

   

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت بیش از سه میلیون سفر دریایی در هرمزگان تا 10 فروردین ماه 1403

چ فروردین 15 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز رییس کمیته طرح تسهیل سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در هرمزگان، شمار سفرهای دریایی در این استان از ابتدای آغاز طرح تا پایان روز جمعه 10 فروردین ماه جاری را سه میلیون و 471 هزار و 880 نفر مسافر و گردشگر اعلام کرد.  به گزارش تین […]

همچنین بخوانید: