ساماندهی بار ملوانی و “ته لنجی” از ضرورت‌های مهم در سواحل بلوچستان است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشاور وزیر صمت در امور دریایی:

مشاور وزیر صمت در امور دریایی و رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور گفت: ساماندهی و استفاده از ظرفیت‌های موضوع بار ملوانی و “ته لنجی” را با اتکا به قانونی که جزء آخرین قوانینی بود که رئیس جمهور شهید ابلاغ کردند دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه برسد و موجب خوشحالی ملوانان شود.

ساماندهی بار ملوانی و

به گزارش مانا، محمد مهدی سالاری روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: امروز به نمایندگی از شورایعالی صنایع دریایی از ظرفیت‌های منطقه مَکُران به ویژه سازمان منطقه آزاد چابهار و محدوده این منطقه آزاد بازدیدی داشتیم و هدف ما این بود که گفت‌وگوهایی را با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین موضوع کنسرسیوم شاهراه بازرگانی شرق را مطرح کردیم و این پروژه بزرگ، متشکل از ۱۱ شرکت است و طرح های بزرگی را برای ارتقای ظرفیت‌های میدانی بازرگانی تجارت و لجستیک منطقه شرق دنبال خواهیم کرد.

مشاور وزیر صمت در امور دریایی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی برای اولین بار در کشور در چابهار تأسیس شده است، افزود: منطقه عمومی چابهار ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه زیست فنّاوری دریایی دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز بزرگترین رزمایش ناتو در دریای بالتیک

چ خرداد 16 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مانا، بزرگترین رزمایش نظامی موسوم به بالتاپس ۲۰۲۴ امروز (چهارشنبه) در دریای بالتیک در حالی آغاز به کار کرد که ۱۹ متحد ناتو، بیش از ۵۰ کشتی، شامل ۳۰ ناو جنگی، بیش از ۸۵ هواپیما و تقریباً ۹۰۰۰ پرسنل که ۴۰۰۰ نفر از […]
آغاز بزرگترین رزمایش ناتو در دریای بالتیک

همچنین بخوانید: