سرمایه‌گذاری‌های دی‌پی ورلد در بنادر آمریکای لاتین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه‌گذاری‌های دی‌پی ورلد در بنادر آمریکای لاتین

دی‌پی ورلد با انجام سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در بنادر اکوادور و پرو، به دنبال ارتقای زیرساخت‌های بندری این کشورها و افزایش ظرفیت و کارایی زنجیره تامین در منطقه آمریکای لاتین است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، دی‌پی ورلد، به‌عنوان یک رهبر جهانی در ارائه راه‌حل‌های زنجیره تامین، با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در پایانه‌های بندری خود در پرو و اکوادور، به دنبال افزایش راندمان عملیاتی این بنادر است. این اقدامات در جهت چشم‌انداز استراتژیک دی‌پی ورلد برای منطقه آمریکای لاتین و با هدف ارائه فرصت‌های تجاری بیشتر به مشتریان صورت می‌گیرد.

در شرایطی که زنجیره تامین جهانی با پیچیدگی‌های روزافزون روبه‌رو است، رهبران این صنعت به دنبال راه‌هایی برای کاهش ریسک‌ها و افزایش تاب‌آوری هستند. سرمایه‌گذاری‌های دی‌پی ورلد در بنادر پرو و اکوادور، با هدف پاسخ به این نیازها است.

این اقدامات، ضمن تسهیل تجارت جهانی، به رونق اقتصادی و پایداری در کشورهای مذکور نیز کمک خواهد کرد

پرو و اکوادور: دروازه‌های تجارت در آمریکای لاتین

کارلوس مرینو، دی‌پی ورلد در پرو و اکوادور، بر تعهد این شرکت به ارائه راه‌حل‌های لجستیکی انعطاف‌پذیر و کارآمد در آمریکای لاتین تأکید کرد و گفت: «موقعیت استراتژیک پرو و اکوادور، این کشورها را به دروازه‌های قابل اعتمادی برای تجارت بین سواحل غربی آمریکای جنوبی و بازارهای جهانی اصلی تبدیل می‌کند.»

او افزود: «سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه دی‌پی ورلد در زیرساخت‌های بندری و تجهیزات پیشرفته در پرو و اکوادور، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به افزایش ظرفیت، کارایی و سهم اقتصادی در این منطقه حیاتی است.»

دی‌پی ورلد در آستانه دو دستاورد بزرگ در آمریکای لاتین

بر اساس جدیترین گزارش‌ها، دی‌پی ورلد در ماه‌های آینده دو رویداد مهم را اعم از افتتاح پروژه توسعه اسکله دویستمین سالگرد در بندر کالائو در پرو و آغاز پروژه توسعه اسکله در بندر پوزورجا در اکوادور جشن خواهد گرفت.

علاوه بر آن، دی‌پی ورلد با هدف افزایش ظرفیت و کارایی عملیاتی بندر پوزورجا در اکوادور، پروژه توسعه اسکله این بندر را آغاز می‌کند.

دریافت سه خط سرویس کلیدی از شرکت کشتیرانی مرسک توسط بندر پوزورجا در اوایل سال جاری، نقش استراتژیک این بندر را در اتصال آمریکای لاتین به بازارهای جهانی و ارائه فرصت‌های تجاری جدید برای منطقه تقویت می‌کند.

پروژه توسعه 140 میلیون دلاری بندر پوزورجا شامل گسترش اسکله به 700 متر و ادغام تجهیزات بندری پیشرفته مانند جرثقیل‌های کانتینری و سیستم‌های کنترل ترافیک خواهد بود که به طور قابل توجهی به افزایش ظرفیت، کارایی و پایداری عملیاتی این بندر کمک می‌کند.

منبع خبر: dpworld

بازنشر مرین‌پرس به نقل از ترابران

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احداث اسکله صیادی در شیف بوشهر نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار است

ج خرداد 25 , 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: طرح احداث اسکله پهلوگیری و تخلیه صید به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه صیادان جزیره شیف این استان نیازمند یکهزار میلیارد ریال اعتبار است.به گزارش اقتصادسرآمد، عقیل امینی در بازدید برای بررسی مشکلات صیادان جزیره شیف بوشهر با حضور معاون صید […]

همچنین بخوانید: