راه اندازی دو خط تصفیه‌خانه پساب صنعتی در بندر امام خمینی(ره)/ صرفه جویی سالانه 360 هزار متر مکعب آب بهداشتی

زمان مطالعه: 1 دقیقه


با راه‌اندازی و بهره‌گیری از دو خط تصفیه‌خانه پساب صنعتی در کارخانه صنایع تبدیلی روغن‌کشی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ۹۷ درصد از آب استفاده شده در این واحد صنایع تبدیلی، به چرخه استفاده مجدد بر می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون مهندسی و عمران بندر امام خمینی در این باره تاکید کرد: علاوه بر استفاده مجدد از ۹۷ درصد آب مصرفی، سالانه 360 هزار متر مکعب آب بهداشتی نیز صرفه‌جویی خواهد شد که تأثیر به سزایی در رعایت الزامات زیست محیطی دارد.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه روغن‌کشی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در وسعتی به مساحت 20 هکتار  با برخورداری از  3 خط تولید فعال  به ظرفیت روزانه 1500 تن به عنوان یکی از پروژه‌های مهم به ثمر نشسته سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر  بزرگ تجاری،  سهم به سزایی در تولید روغن خوراکی مورد نیاز کشور دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات هوکاپ و راه اندازی سکوی ۱۳ آلفا پارس جنوبی توسط متخصصان و کارکنان شرکت صدرا - شركت صنعتی دریایی ایران

ش خرداد 26 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه عملیات هوکاپ و راه اندازی سکوی ۱۳ آلفا پارس جنوبی توسط متخصصان و کارکنان شرکت صدرا به منظور حفظ تولید پایدار گاز کشور کارکنان و متخصصان شرکت صدرا با وجود گرما و رطوبت شدید و با تلاش شبانه روزی در راستای منافع ملی در حال انجام […]

همچنین بخوانید: