به‌کارگیری شناور‌های تفریحی در بندر انزلی و بندر کاسپین

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به‌کارگیری شناور‌های تفریحی در بندر انزلی و بندر کاسپین

 

حجت الله عبدالملکی  در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: سال گذشته در زمینه صنعت گردشگری نیز بیش از ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش یک میلیارد یورو به سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط سازمان مناطق آزاد کشور ارائه شده است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سرمایه گذاری جهت به‌کارگیری شناور‌های تفریحی در بندر انزلی و بندر کاسپین در همین راستا خبر داد.

به گفته وی، بسته‌های سرمایه گذاری جهت خرید شناور‌های تفریحی و یا ساخت آن‌ها در شرکت‌های کشتی‌سازی داخلی وجود دارد.

این مقام مسئول در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، تأکید کرد: این بسته‌های سرمایه گذاری فرصت به‌کاگیری شناور‌های تفریحی در این بنادر را با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم خواهد کرد.

عبدالملکی تأکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در سواحل استان گیلان، امکان توسعه توریسم دریایی در بندر انزلی و بندر کاسپین وجود دارد که این امر در دستور کار مناطق آزاد کشور قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و به‌کارگیری شناور‌های تفریحی در منطقه آزاد انزلی در آینده نزدیک شاهد تبدیل شدن این منطقه به یکی از قطب‌های مهم فعالیت شناور‌های تفریحی و مسافربری در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خروج ۲۲ ردیف قلم کالای متروکه از انبار بندر کنگان

ش خرداد 26 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری با اشاره به تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در بندر کنگان اظهار کرد: ۲۲ ردیف قلم کالای یاد شده با همکاری دادستان، شبکه بهداشت شهرستان کنگان و همچنین پیگیری‌های مستمر سازمان اموال تملیکی از انبار خارج و […]
خروج ۲۲ ردیف قلم کالای متروکه از  انبار  بندر کنگان

همچنین بخوانید: