جزئیات تونل زیردریایی بین ایران و قطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تونل زیردریایی بین ایران و قطر

به گزارش مانا، عضو اتاق بازرگانی ایران و قطر، درباره احداث تونل میان ایران و قطر گفت: این تونل یک بحث خیلی قدیمی است و در مقاطع مختلف زنده شده است، منتهی تا جاییکه من اطلاع دارم هیچ گامی برای آن برداشته نشده است و تاکنون عملیات خاصی صورت نگرفته است. اگرچه این تونل اتفاق بسیار مهمی است و می‌تواند بر روابط ایران با منطقه تاثیر بگذارد. تا شش ماه پیش هم هیچ گامی برنداشته بودند. بخش خصوصی حداقل در این زمینه بی‌خبر است.

 عدنان موسی پور افزود: متولی این اقدام دو دولت ایران و قطر خواهند بود که باید در اجرا این پروژه سرمایه‌گذاری کنند و بخش خصوصی دخالتی در آن دارد.

وی درباره افزایش میزان تبادلات تجاری ایران و قطر و فرصت‌های اقتصادی دو کشور گفت: ظرفیت‌های کشور قطر ظرفیت‌های صادراتی و تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک است. دولت‌ها نیز در سطح کلان با هم همکاری دارند. اولویت ما در رابطه با قطر باید تعریف روابط مشترک و پروژه‌های این چنینی باشد. در چند وقت اخیر نیز میزان تجارت میان دو کشور تغییراتی را داشته است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۶۱ درصد نیاز کشور به تخم ماهی در داخل تامین می‌شود

س اردیبهشت 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شکوری معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران: معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبرداد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند به گزارش راد، مهدی شکوری درباره […]

همچنین بخوانید: