صادرات ۳.۳ میلیون دلار کالا از بندر گناوه

صادرات ۳.۳ میلیون دلار کالا از بندر گناوه

شکرالله ابوعلی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر گمرک گناوه را از گمرک‌های فعال استان بوشهر دانست و اظهار داشت: مبادلات تجاری یکی از فعالیت‌های مهم در بندر گناوه است.

وی از افزایش ۴۱ درصدی صادرات کالا از بندر گناوه در ۱۱ ماه امسال خبر داد و بیان کرد: میزان صادرات کالا از گمرک گناوه در ۱۱ ماه امسال معادل سه میلیون و ۳۷۸ هزار دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۴۱ درصد و وزنی ۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک گناوه از صادرات ۱۱ هزار و ۳۷۸ تن کالا شامل شیشه و آینه ساختمانی، فرش سجاده و دام زنده خبر داد و بیان کرد: این کالا‌ها به کشور‌های قطر و امارات، کویت و عراق صادر شده است.

ابوعلی درآمد ۱۱ ماهه گمرک بندر گناوه را دو هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک گناوه واردات ۱۲ هزار و ۹۵۸ تن کالای تجاری به بندر گناوه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این کالا‌های وارداتی به ارزش ۴۵ میلیون و ۵۷۸ هزار دلار شامل لوازم یدکی، باتری قلمی و نیم قلمی و لاستیک کامیون وارد بندر گناوه و ترخیص شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۴۳ فروند شناور باری از بندر گناوه به کشور‌های همسایه خلیج فارس سفر کرده‌اند و ۷۰۱ فروند شناور وارد شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقیانوس‌ها و دریا‌ها از کجا آمده‌اند؟

ی اسفند ۲۸ , ۱۴۰۱
در حالی که ۷۱ درصد از سطح سیاره زمین از آب تشکیل شده است، با این حال هیچ‌کس دقیق نمی‌داند که چگونه و چه زمانی این حجم عظیم آب به زمین رسیده است. اکنون دانشمندان در آمریکا در یک مطالعه جدید می‌گویند ممکن است به پاسخی برای این سوال رسیده […]
اقیانوس‌ها و دریا‌ها از کجا آمده‌اند؟