برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دریایی به توسعه صنعت کمک می کند

بازار؛ گروه راه و مسکن: اسماء برمایه مدیر عامل شرکت شتاب دهنده ایده بان و دبیر برگزاری اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه سال جاری به میزبانی بوشهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار ‌‎شد اظهار داشت: خوشبختانه ما در بوشهر نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی را در گروه‌های کالایی مربوط با بنادر و کشتیرانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی و بندری، صنایع فراساحلی، تحقیقات و آموزش دریایی ، فعالان و صاحب‌نظران این حوزه را گرد هم آوردیم و توانستیم به نحو احسن میزبانی را به جا آوریم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر با استقبال بسیار خوبی روبرو شد به گونه ای که حضور مقام‌های ارشد کشوری،لشکری و نظامی ثابت کرده است نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر تاثیر بسزایی در توسعه این صنعت خواهد داشت.

با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور رهبر معظم انقلاب و وجود پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز آبی در کشور ایران اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دریا و دریانوردی کمک شایانی به توسعه و تبلور این مهم خواهد کرد

وی با بیان اینکه با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور رهبر معظم انقلاب و وجود پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز آبی در کشور ایران اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دریا و دریانوردی کمک شایانی به توسعه و تبلور این مهم خواهد کرد افزود: ظرفیت‌ها و همچنین آمادگی موجود در استان بوشهر عزم ما را جزم کرده است تا نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی را به صورت سالانه و به شکل دائمی در استان مستعد بوشهر برگزار کنیم.

دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر ادامه داد: این گردهمایی و دورهمی تخصصی ماحصل تصمیم حوزه مدیریتی این استان، زحمات دست اندرکاران برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر با محوریت شرکت شتاب دهنده ایده‌بان و با مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای اجرای سیاست‌های ۹ گانه رهبر معظم انقلاب در حوزه توسعه دریامحور است.

برمایه که همزمان مدیرعامل شرکت شاب دهنده ایده بان را برعهده دارد می‌گوید: با برنامه ریزی انجام شده دست اندرکاران نمایشگاه استان بوشهر توانستند با دعوت از فعالان حوزه دریایی کشور برای حضور در نمایشگاه در حوزه‌های کشتیرانی، کشتی‌سازی، تعمیرات و معرفی شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت قطعات تحریمی این حوزه موثر واقع شوند.

تداوم برگزاری نمایشگاه‌ های تخصصی حوزه دریا می تواند تاثیرگذاری منطقه ای داشته و جذابیت لازم را برای جمع کردن فعالان حوزه صنعتی و به ویژه صنعت دریا و دریانوردی در استان‌های ساحلی را فراهم کند

وی تصریح کرد: تداوم برگزاری نمایشگاه‌ های تخصصی حوزه دریا می تواند تاثیرگذاری منطقه ای داشته و جذابیت لازم را برای جمع کردن فعالان حوزه صنعتی و به ویژه صنعت دریا و دریانوردی در استان‌های ساحلی را فراهم کند.

دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر برپایی اینچنین نمایشگاه‌هایی به واسطه حضور فعالان و گروه‌های مختلف دریایی و تاثیرپذیری آن در سطح استان و کشور می تواند اقتصاد محیطی و محلی استان را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرهیز نفتکش‌ها از ورود به دریای سرخ

ی دی ۲۴ , ۱۴۰۲
سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ از دیگر رسانه‌ها حداقل شش نفتکش دیگر روز دوشنبه از جنوب دریای سرخ دور شدند، چراکه اختلالات در مسیر حیاتی حمل‌و‌نقل انرژی افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از مانا، رویترز در گزارشی اعلام کرد که بر اساس گزارش روز گذشته […]