موافقت ایران و سوریه برای برقراری خطوط منظم کشتیرانی

وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش تعداد پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.

به گزارش راد، «مهرداد بذرپاش» که طی سفری دو روزه همراه با رئیس جمهور به دمشق سفر کرده بود، با تجار و بازرگانان ایرانی فعال در سوریه در محل ستاد توسعه ایران و سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

برنامه‌ریزی برای تجار در جهت واردات، صادرات و تردد بین دو کشور و همچنین درخواست برقراری پروازهای روتین هفتگی برای تجار و بازرگانان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه توسط بازرگانان مطرح شد و وزیر راه و شهرسازی نیز در ادامه از توافق انجام شده بین ایران و سوریه برای افزایش پروازها در روزهای آتی خبر داد.

بذرپاش همچنین در پاسخ به ایجاد خطوط کشتیرانی برای حمل محموله‌های بزرگ‌تر و تردد منظم کشتی از بنادر ایران به سوی بنادر سوریه که از دیگر درخواست‌های تجار بود، اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط سیاسی و تجاری با کشورهای همسو و همچنین توسعه اقتصاد دریامحور هرگونه همکاری با بازرگانان در این راستا را دریغ نخواهد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش‌بینی برداشت ۴۵ هزار تن میگو در قطب نخست پرورش میگوی کشور

ش اردیبهشت ۱۶ , ۱۴۰۲
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: سطح زیر کشت میگو پرورشی این استان امسال ۷ هزار و ۲۵۹ هکتار است و پیش‌بینی می‌شود ۴۵هزار تن میگو از این سایت‌ها برداشت شود عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر با تولید بیش از ۳۸ هزارتن، قطب […]
پیش‌بینی برداشت ۴۵ هزار تن میگو در قطب نخست پرورش میگوی کشور