کشف ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار بوشهر

کشف ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار بوشهر

یدالله شرفی در گفت‎وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مرزبانی در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج فارس اظهار داشت: تردد همه شناور‌ها در خلیج فارس رصد و پایش می‌شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق گفت: مأموران فرماندهی پایگاه دریابانی بوشهر طی عملیاتی و با رصد و اشراف اطلاعاتی موفق شدند دو فروند شناور باری در اسکله بندر دلوار را در دو عملیات جداگانه توقیف و شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات اول ۱۲.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور کشف شد افزود: در توقیف یک شناور یک نفر متهم دستگیر و مقدار دو هزار و ۶۲۵ کیلوگرم گردو، یک دستگاه حفاری چاه به همراه ۱۳ قطعه لوازم یدکی حفاری و انواع کفش و دیگر کالا‌ها به ارزش ۱۲.۶ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر به عملیات دوم در  توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر دلوار پرداخت و تصریح کرد: در توقیف این یک شناور یک نفر متهم دستگیر و تعداد ۶۵ دستگاه هلی‌شات، ۳۰ دستگاه لوازم جانبی موبایل و ۱۴۴ قطعه اسباب بازی و دیگر کالا‌های قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مرزبانان استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر سواحل استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باید موتور تولید دانش در توسعه دریامحور داشته باشیم

د آذر ۲۰ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در همایش ملی توسعه سواحل مکران که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: امروز بعد از گذشت این همه تأکیدات رهبری اما باز ما نسبت به این امر مهم کوتاهی داشته‌ایم. وی افزود: کشورها به دو دسته دریاپایه […]