کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۲ فروند شناور در بندر دیلم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۲ فروند شناور در بندر دیلم

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر،   سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به رصد شبانه‌روزی و برخورد با قاچاق اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دو فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در اسکله بندر دیلم را شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناوران توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۳۹۶ طاقه پارچه به متراژ ۲۸ هزار متر، یک هزار عدد ابزارآلات، هفت دستگاه موتور خودرو، بیش از چهار هزار عدد اسباب‌بازی، ۱۱ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم خرازی کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این راستا چهار نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.
 سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طنین بوق شناورها و رژه خودروی و موتوری در بنادر کشور

چ بهمن 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه بنادر کشور در روز دوازدهم بهمن ماه ، همزمان با سالگرد بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و همچنین آغاز دهه مبارک فجر به جشن نشست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، به مناسبت ورود تاریخی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی […]
طنین بوق شناورها در اروند رود و بهمنشیر

همچنین بخوانید: