پیش بینی تولید ۳۵ میلیون لارو کپور در گلستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی گلستان از پیش بینی تولید ۳۵ میلیون لارو کپور در این مرکز خبرداد.

به گزارش راد،  عبدالمظفر اعتصامی به اظهار کرد: سه میلیون قطعه لارو کپور دریایی تولید شده در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی گلستان به مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید انصاری رشت تحویل انتقال داده شد.

رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی گلستان افزود: امسال برای برای نخستین بار در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی گلستان، بالغ بر ۲۰ میلیون قطعه لارو کپور دریایی حاصل تکثیر مصنوعی تولید شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید انصاری رشت، انتقال هشت میلیون قطعه لارو کپور دریایی طی دو مرحله به مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان سد وشمگیر هم انجام شد.

اعتصامی افزود: تولید لارو کپور دریایی در این مرکز ادامه دارد و در حال حاضر این آمادگی را داریم که به استان‌های همجوار هم تا پنج میلیون قطعه لارو کپور دریایی انتقال دهیم.اعتصامی گفت: به ۱۳ واحد استخرهای تکثیر و پرورش، ضمن لانه گذاری، مولدان کپور دریایی برای تکثیر نیمه مصنوعی، معرفی شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت ایجاد کریدور جنوب – شمال

چ اردیبهشت 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه یک کارشناس مسائل قفقاز معتقد است کریدور جنوب-شمال فرصتی برای تمامی کشورهای جنوبی خلیج فارس و منطقه خواهد بود. به گزارش سی نیوز، سید محمدرضا دماوندی در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیلی درباره راه اندازی کریدور جدید جنوب -شمال و رایزنی‌های ایران، هند و ارمنستان در […]

همچنین بخوانید: