حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، حجت الاسلام حسن درویشیان؛ در این بازدید با بیان اینکه زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار بی نظیر است اظهار کرد: در این برهه از زمان می‌بایست از سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی حمایت همه جانبه شود تا این موارد هر‌چه زودتر به بهره برداری برسد.
وی تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ایجاد جبهه‌های کاری شبانه‌روزی را از اولویت‌های توسعه در این بندر اقیانوسی برشمرد.
همچنین با حضور وی و جمعی از مدیران کشوری و استانی، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ساختمان فرهنگی و نمازخانه جدید بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و با اقامه نماز در محل نمازخانه به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است بازدید از پروژه‌های احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی، شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی و همچنین دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور و هیأت همراه از بندر شهید بهشتی چابهار بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزییات ظرفیت 240میلیون تنی بنادر شمالی و جنوبی ایران/ میزان سرمایه گذاری بخش غیردولتی در بنادر کشور؛ 163 هزار میلیارد ریال/ اقدامات گسترده سازمان بنادر برای تجهیز ترمینال‌های مسافری و تأمین الزامات ایمنی/ ظرفیت بنادر اصلی در شمال کشور بیش از ۲۷ میلیون تن است

ی بهمن 19 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون امور بندری و ‌اقتصادی سازمان بنادر و ‌دریانوردی با تشریح جزییات ظرفیت 240 میلیون تنی بنادر شمالی و جنوبی ایران، میزان سرمایه گذاری در بنادر کشور را معادل ۱۶۳ هزار میلیارد ریال از سوی بخش غیردولتی اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع […]
معاون امور بندری و ‌اقتصادی سازمان بنادر و ‌دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری،سازمان بنادر، توسعه بنادر

همچنین بخوانید: