ارتقای تجهیزات فنی و رزمی در دستور کار نداجا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، امیر دریادار حسین خانزادی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی مرکز آموزش باقرالعلوم رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال دو بیمارستان جدید نیروی دریایی در جنوب کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: توسعه خدمات بهداشتی، درمانی با ارتقا توان رزمی نیروی دریایی ارتباط دارد.

امیر خانزادی اضافه کرد: ارتقای تجهیزات فنی و رزمی در مناطق مختلف شمال، جنوب و مرکز کشور در دستور کار نداجا قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش چند طرح درمانی و فرهنگی آموزش مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای خدمت رسانی تشخیصی و درمانی به ۲۰۰ بیمار امروز به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان جدید آتش نشانی و سالن اجتماعات و سینمایی عقیدتی سیاسی نیز با ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ظرفیت ۱۰۰ صندلی پس از مرمت و بازسازی این مرکز فرهنگی با هزینه ۲ میلیارد ریال مجدداً به بهره برداری رسید و کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت نیز در زمینی به وسعت ۳ هکتار، با ۱۷ هزار متر مربع زیر بنا در ۶ طبقه به زمین زده شد که برای ساخت آن حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تولید شناورهای بزرگ در دستور کار نیروی دریایی سپاه است

پ بهمن 23 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس، با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های نیروی دریایی برای تحقق این خواست فرماندهی معظم کل قوا گفت: حضرت آقا تأکید بسیاری بر خودکفایی […]

همچنین بخوانید: