فراخوان ارسال آثار توسعه اقتصادی هرمزگان بسیج رسانه اعلام شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

محمدامین ذاکری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با مرین‌پرس افزود: این فراخوان در محورهای «اقتصاد دریا محور، ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان، صنایع مادر و صنایع وابسته‌، اشتغال‌زایی و بهبود معیشت خانواده‌ها، مناطق آزاد فرصت‌ها و چالش‌ها، هرمزگان و جهش تولید» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر، گزارش تحلیلی، مقاله، یادداشت و مصاحبه  از طریق آدرس hrasaneh.ir/hormozgan ثبت کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان در خصوص شرایط آثار نیز گفت: اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار تولیدی خود را از بازه زمانی پنجم آذرماه جاری تا یکم بهمن ماه امسال به آدرس یاد شده ارسال کنند.

ذاکری، مهلت ارسال آثار را تا یکم بهمن امسال ذکر کرد و افزود: اثر ارسالی باید در یکی از رسانه‌های استان هرمزگان منتشر شده باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیروی دریایی پیام اقتدار ایران را به جهان مخابره کرده است

پ آذر 6 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری صبح جمعه به مناسبت فرارسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار کرد: هفتم آذر ماه سالروز حماسه آفرینی و دلاورمردی های شهدای عزیز ناوچه موشک انداز «پیکان» است که به عنوان «روز نیروی دریایی ارتش» […]

همچنین بخوانید: