طرح مطالعاتی اقتصاد دریامحور مازندران تقدیم دولت می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار سواحل استان را قبل از صادرات، کشتی سازی و گردشگری نیازمند ایجاد سخت افزارها مانند بنادر و تاسیسات مرتبط دانست و یادآورشد: نمونه قانون توسعه مکران تصویب شده است و در حوزه دریای مازندران نیز باید مطالعات دامنه دار باشد تا در احداث ابنیه فنی و اصولی کار بشود.

توکلی با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر پیش روی و پس روی زیاد آب خزر موجب شد تا بسیاری از تاسیسات بنا شده در سواحل و دریا دچار مشکل بشود، تصریح کرد: این در حالی است که در دریای جنوب به دلیل اتصال به آب‌های آزاد، این مشکل را ندارد و با چالش پیش روی و پس روی مواجه نیست.

وی با اشاره به اینکه قبل ورود به اقتصاد دریاپایه، مدیران بخش دریایی باید مطالعه جامع از وضعیت کوتاه و بلند مدت داشته باشند تا سازه ها از اسکله تا بنادر در سواحل به صورت اصولی بنا بشود، خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی از اقتصاد دریا محور مازندران تقدیم هیات دولت می‌شود تا در بودجه سالیانه و برنامه هفتم دیده شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیین الحاق ناو ابومهدی و ۱۰۰ شناور تندرو به نیروی دریایی سپاه

ش دی 16 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. منبع

همچنین بخوانید: