اعتراض دست اندرکاران سوخت LNG به گزارش بانک جهانی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراض دست اندرکاران سوخت LNG به گزارش بانک جهانی

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، در بیانیه‌ای  که از سوی این ائتلاف منتشر شده آمده است گزارش اخیر بانک جهانی متاسفانه نوآوری مربوط به سوخت LNG و میزان کربن زدایی آن نادیده گرفته است و کارشناسان به نتیجه گیری اشتباه  خود دست یافته‌اند.

“پیتر کلر” مدیر‌عامل ائتلاف (SEA-LNG) گفت: تصمیم گیری اشتباه و نادیده گرفتن ظرفیت‌های واقعی گاز LNG و همچنین استناد به سوخت‌های جایگزین که هنوز آزمون خود را پس نداده‌اند، به سختی قابل تحمل است و به نظر می‌رسد که کارشناسان در این زمینه باید در گزارش‌های خود تجدید نظر کنند.

وی در ادامه گفت: بانک جهانی در گزارش خود به سوخت آمونیاک سبز و هیدروژن به عنوان سوخت‌های مناسب اشاره کردند بدون اینکه به چالش‌های مرتبط با این سوخت‌ها بپردازند.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنیم کارشناسان بانک جهانی دوباره به تحقیق قابل توجهی همچنین آزمایش‌های عملیاتی گسترده بپردازند و با استد‌لال‌های منطقی به تشویق استفاده از سوخت‌های آینده بپردازند.

اعتقاد ما بر این است که سوخت LNG از میزان کربن زدایی کافی برخوردار است، زیرا تحقیقات به درستی این نظریه صحه گذاشته‌اند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزییات عملیات جست و جو و نجات دریایی در سال ۹۹

د اردیبهشت 6 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بفعالیت‌های صورت گرفته در حوزه عملیات جست و جو و نجات دریایی در سال ۹۹ را تشریح کرد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نادر پسنده در آستانه روز بزرگداشت […]

همچنین بخوانید: