بازگشت شرکت های حمل و نقل دریایی به ایران پس از احیای برجام/ پیش بینی افزایش حمل و نقل دریایی/ سازمان بنادر به صنایع فعال در پسکرانه بنادر کمک کند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو اتاق بازرگانی ایران پیش بینی کرد: اکثر شرکت های کشتیرانی و سرمایه گذاران خارجی با احیای برجام به بنادر ایران باز می گردند و این موضوع باعث رشد صنعت حمل و نقل دریایی کشور خواهد شد.

محمدحسین طباطبایی درباره اینکه برجام چه مزیت های را برای حمل و نقل دریایی و توسعه بنادر خواهد داشت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: برجام باعث اتفاق های مثبت در صنعت حمل و‌نقل دریایی خواهد شد چرا که شرکت های خارجی که مجبور به ترک ایران شدند به سرعت به کشور برمی گردند و فعالیت های خود را از سر می گیرند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل دریایی نسبت به سایر بخش ها وضعیت خوبی دارد و سازمان بنادر در تامین تجهیزات اقدامات خوبی در بنادر انجام داده است، گفت: اگر برجام محقق شود سازمان بنادر فرصت بسیار خوبی پیدا خواهد کرد که مانند دوره پسابرجام ( قبل از خروج امریکا از برجام) نسبت به خرید تجهیزات مدرن بندری اقدام کند.

عضو اتاق بازرگانی ایران با پیش بینی اینکه در آینده ای نزدیک حمل و نقل دریایی افزایش پیدا می کند، افزود: اگر سازمان بنادر به صنایع فعال در پسکرانه بنادر کمک کند با فوریت می توان مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور را طی کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بخش های که در دوره گذشته پسابرجام کارنامه بسیار خوبی داشت، سازمان بنادر و دریانوردی بود؛ این مجموعه بدون از دست دادن زمان برای خرید تجهیزات بندری جدید اقدام کرد و به سمت سفارش قطعات به شرکت های داخلی رفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جهانگیری مصوبه اصلاحی جایگزینی شناورهای‌ دریایی‌ سنتی را ابلاغ کرد

ی اردیبهشت 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون اول رییس جمهوری، مصوبه مربوط به اصلاح برنامه جایگزینی شناورهای دریایی سنتی با ظرفیت کمتر از ۵۰۰ تُن (لنج باری) را ابلاغ کرد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت،  با امضای اسحاق جهانگیری مصوبه مربوط به برنامه جایگزینی شناورهای […]

همچنین بخوانید: