ذخیره‌سازی بچه میگو در سایت پرورشی بندر ریگ گناوه آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سهراب ملایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: وانامی گونه میگوی ذخیره سازی شده در سایت پرورشی بندر ریگ است.

وی اظهارداشت: اقدام‌های بهداشتی تاکنون برای ۱۴ استخر سایت بندرریگ اجرا شده‌است و مابقی هم در روزهای آینده انجام خواهد شد.

ملایی گفت: سایت‌های حله و رودشور در بخش ریگ این شهرستان از دیگر مراکز فعال پرورشی استان بوشهر در حال آماده‌سازی برای ذخیره سازی بچه میگو است.

رئیس شیلات گناوه ادامه داد:  ظرفیت سایت‌های پرورش میگوی شهرستان گناوه بیش از ۵۵۰ میلیون قطعه بچه میگو است.

وی افزود: زمان برداشت میگو در استخرهای این شهرستان پایان شهریور است که به مراکز عمل‌آوری و بسته‌بندی تحویل و پس از عمل‌آوری و بسته بندی به خارج کشور صادر می‌شود.

ملایی  بیان کرد: پرورش میگو در این شهرستان علاوه بر ارزآوری و جایگاه خاص در تولید استان و کشور، زمینه ایجاد اشتغال یکهزار و ۲۰۰ نفر را بصورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده‌است.

وی یادآورشد: پرورش دهندگان در مزارع میگوی این شهرستان براساس شیوه‌نامه‌های تعیین شده اقدام به ذخیره‌سازی می‌کنند و  زیرنظر این اداره و دامپزشکی بصورت مستمر بازدیدهای فنی و بهداشتی می‌شوند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیده‌بان حقوق بشر: نفتکش حادثه دیده در سواحل سوریه ایرانی است

د اردیبهشت 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه رسانه‌های دولتی سوریه روز یکشنبه از وقوع آتش‌سوزی در داخل یک نفت‌کش پهلوگرفته در نزدیکی پالایشگاه «بانیاس» واقع در شمال غربی این کشور خبر دادند. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) علت وقوع این آتش‌سوزی را که موجب پدیدار شدن دود سیاه در آسمان ساحل بانیاس شده بود، […]

همچنین بخوانید: