تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر 2 برابر شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی ماه فروردین 401 هزار تن کالا در بنادر بوشهرتخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود 2 برابری داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر درباره عملکرد یکماه فروردین، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی در این مدت 284 هزار 741 تن گزارش شده که نسبت به فروردین ماه سال گذشته رشد 126 درصدی را نشان می‏دهد.

وی بیان کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر نیز حدود سه هزار کانتینر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 51.9 درصد افزایش دارد.

ارجمندزاده اظهار داشت: میزان صادرات غیر نفتی در ماه گذشته از طریق بندر بوشهر بیش از 246 هزار تن بود که نسبت به فروردین ماه سال قبل 179 درصد افزایش نشان می‎دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: در ماه گذشته در مجموع 28 شناور نسبت به تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر اقدام کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر چابهار به معافیت مالیاتی نیاز دارد

ش اردیبهشت 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بهروز آقایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان معافیت ها در قوانین بالادستی به عنوان مشوق سرمایه گذاری در راستای ارتقای ضریب توسعه یافتگی در مناطق کم برخوردار و در حال توسعه با هدف تشویق سرمایه گذاران و ذینفعان جهت فعالیت در نواحی دور […]
بندر چابهار به معافیت مالیاتی نیاز دارد

همچنین بخوانید: