بارگیری بیش از 20 محموله بزرگ ترافیکی در بندر امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بیش از ۲۰ نگله ویژه (محموله ترافیکی) از ابتدای سال جاری تاکنون از مجتمع بندری امام(ره) بارگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: نگلات ویژه به عنوان شکلی از محمولات ترافیکی، از جمله کالاهای ویژه هستند که در شرایط و با بهره‌گیری از تجهیزات خاص، تخلیه و بارگیری می‌شوند و مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم موفق به بارگیری 21 نگله ویژه از  12 فروند شناور شده است.

وی افزود: 3 نگله از این تعداد یادشده به طول‌های 30، 35 و 45 متر و عرض‌های 5/4، 5/4 و 7 متر از بزرگترین ابعاد برخوردار بودند که تحت شرایط ایمن و با اتکا بر توان و مهارت نیروهای عملیاتی تخلیه و از مبدأ صنایع داخلی جهت حمل و نقل ساحلی به مقصد کنگان ارسال  شدند.

یادآور می‌شود منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سال‌های قبل نیز موفق شده است نگله‌ی ویژه 115‌ تنی با ۲۰ متر ارتفاع به عنوان بلندترین نگله‌ سنگین را در شرایط ایمن تخلیه کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از تجهیزات لجستیکی بندر بوشهر توسط بخش خصوصی

ش خرداد 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه تجهیزات لجستیک در بندر بوشهر با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در مراسم بهره برداری از تجهیزات لجستیکی در بندر […]
تجهیزات، لجستیک، بندر بوشهر، بخش خصوصی

همچنین بخوانید: