واکسینه شدن دریانوردان اولویت اول هند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکسینه شدن دریانوردان اولویت اول هند

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ وزارت بنادر و کشتیرانی هند طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد از آنجایی‌که هند نقش بسزایی در صنعت دریایی جهان دارد به همین جهت واکسینه شدن دریانوردان و خانواده‌هایشان را در اولویت اول قرار داده  است.

وی با اشاره به اینکه شش بندر بزرگ هند برای واکسینه شدن دریانوردان اختصاص یافته یاد‌آور شد: در حال حاضر  مدت زمان واکسینه کردن هندی‌ها بین دوز اول و دوم از ۸۴ روز به ۲۸ روز کاهش یافته به همین جهت فراخوان دریایی‌ها با بهره گیری از روش‌های جدید انجام می‌شود.

“Chirag Bahri” مدیر‌عامل اتحادیۀ دریایی هند گفت: دولت هند تصمیم جدی دارد تا نسبت به واکسینه شدن دریانوردان و خانواده‌های آنان اقدام کند تا صنعت دریایی این کشور دچار مشکلات بیشتری نشود.

وی افزود: کمک‌های بین‌المللی زیادی در رابطه با نحوۀ مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ به عمل آمده و به همین جهت اجازه نخواهیم داد دریانوردان بدون واکسینه شدن به کشتی‌ها اعزام شوند از سوی دیگر دریانوردانی که از کشور‌های دیگر به بنادر وارد می‌شوند بلافاصله تحت قرنطینه و واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور ۲ ناو ایرانی در اقیانوس اطلس، نگران‌کننده است

ج خرداد 21 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، گفت که از حضور دو ناو ایران در اقیانوس اطلس که گفته می‌شود به سوی ونزوئلا در حرکت هستند، نگران است.  آستین در پاسخ به پرسش «ریچارد بلومنتال» سناتور دموکرات کنگره در خصوص […]

همچنین بخوانید: