اجرای پروژه اطفاء حریق در پایانه مسافربری حقانی و هرمز/ افزایش ضریب ایمنی پایانه های مسافری دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی پایانه های پرتردد مسافری دریایی بنادر شهید حقانی و هرمز، پروژه اطفاء حریق اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه ارتقاء توانمندی بنادر برای مقابله با حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی یکی از اولویت‌ های سازمان بنادر است،اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی بنادر مسافری و به منظور پیشگیری از بروز حوادث در پایانه های دریایی، عملیات اجرایی پروژه اطفاء حریق به صورت همزمان در دو بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس و هرمز مطابق با استانداردها از ماه نخست فصل بهار سال جاری کلید خورده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی انجام شده، پیش بینی می شود تا پایان سال 1400 پروژه اطفاء حریق به بهره برداری برسد، تصریح کرد: مهمترین اهداف اجرای پروژه سیستم اطفاء حریق، تامین ایمنی محوطه ها و اسکله ها، پیشگیری از حوادث احتمالی در شناورهای پهلو گرفته و همچنین جلوگیری از آسیب های جانی و مالی است.

وی خاطرنشان کرد: بندر شهید حقانی با بهره مندی از 40 فروند شناور، بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران محسوب می شود که از طریق آن، روزانه هزاران مسافر و گردشگر به جزایر هرمز و قشم جا به جا می شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: بندرگاه هرمز نیز نیز به عنوان یکی از پایانه های دریایی پرتردد هرمزگان است که علاوه بر شناورهای مسافری، شناورهای تجاری و صیادی در آن پهلو می گیرند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجلس از هیچ کمکی برای توسعه ظرفیت‌های بندری و دریایی دریغ نمی کند/ ضرورت ایجاد شرایط و امکانات مناسب برای سرمایه گذاران بندری و دریایی

ش تیر 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه حداکثری دولت به حوزه دریایی و بندری به منظور بهبود وضعیت اقتصادی کشور، گفت: مجلس شورای اسلامی؛ از هیچ کمکی در راستای توسعه ظرفیت های دریایی و بندری دریغ نمی کند. […]
مجلس، توسعه ظرفیت‌های بندری و دریایی، ایجاد شرایط و امکانات مناسب،  عزت اله اکبری تالارپشتی

همچنین بخوانید: