درخواست انجمن بین المللی بنادر و لنگرگاه ها برای همکاری در حفظ زنجیره تأمین

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رئیس انجمن بین المللی بنادر و لنگرگاه ها (IAPH) گفت: زیرساخت های دریایی برای ادامه روند زنجیره تأمین جهانی حیاتی است و ذینفعان باید در این زمینه همکاری نزدیک تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت تکنولوژی، انجمن بین المللی بنادر و لنگرگاه ها در بیانیه ای اظهار داشت: بعضا ذینفعان بندری و دریایی از چالش های زیرساخت های دریایی مطلع نیستند، چالش هایی که شامل روش های پیچیده برنامه ریزی، بررسی تأثیرات زیست محیطی، هماهنگی بین ارگان ها و سیاست ها پیچیده تصویب در دولت ها است.

در جلسه اختتامیه کنفرانس جهانی بنادر IAPH، سوبرامانیام کاروپیا گفت: ما باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که ساخت زیرساخت های بندری جدید بسیار پیچیده تر، پرهزینه تر، زمان بر تر از ساخت کشتی های جدید است؛ به خصوص هنگامی که صحبت از کشتی های جدید با سوخت هایی نظیر LNG، متانول و آمونیاک می شود، سرمایه گذاری های لازم در زیرساخت های بندری بسیار بالاتر و پیچیده تر از تمهیدات لازم در یاردهای کشتی سازی است.

وی افزود: دستیابی به زنجیره تامین کالای پایدار – هم از نظر اقتصادی و هم از دیدگاه زیست محیطی – نیازمند همکاری بسیار نزدیک تر بین بخش حمل و نقل و بنادر است؛ همچنین نیاز به همکاری نزدیک با شرکت های تامین انرژی و تأمین کنندگان سوخت دریایی برای کشتی ها و مقررات جدید است.

رئیس انجمن بین المللی بنادر و لنگرگاه ها با اشاره به اهمیت بهینه سازی عملیات بندری از طریق بهبود انتقال داده ها گقت: اطمینان از عملکرد بندری 24 ساعته و 7 روز هفته مطمئناً از اولویت هایی است که باید به طور جمعی روی آنها کار کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آتش گرفتن یک کشتی عراقی و جان باختن ۹ خدمه آن

پ تیر 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش  مرین‌پرس به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراق عصر دیروز اعلام کرد که یک کشتی عراقی در خلیج فارس آتش گرفت و ۹ خدمه آن جان باختند. هنوز مشخص نیست که این کشتی حامل چه چیزی بوده و چگونه آتش گرفته است. به […]

همچنین بخوانید: