قرارداد احداث کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت در بندر امیرآباد امضاء شد/ ۱۴۲۷میلیارد ریال مجموع قراردادهای سرمایه گذاری بندرامیرآباد با بخش خصوصی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

 

 قرارداد احداث کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت به ارزش ۶۴۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد، امضاء شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این خصوص گفت: در آیین امضاء قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی، اظهارداشت: با امضای قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت، مجموع قراردادهای به امضاء رسیده سرمایه گذاری بخش خصوصی از آغاز سال جاری تاکنون در بندر امیرآباد به مبلغ یک هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال می‌رسد.

به گفته محمدعلی اصل سعیدی پور ، کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت به ظرفیت ۲۰ هزار و ۲۰۰  تن و با سرمایه گذاری ۶۴۸ میلیارد ریال است که توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت تقریبی ۵ هزار متر مربع در اراضی پسکرانه بندر امیرآباد، احداث می شود.

مدیرکل بندر امیرآباد خاطرنشان کرد: این قرارداد به صورت بلند مدت و به مدت ۱۷ سال است که بخش خصوصی متعهد شد طی یک سال این مخازن را به مرحله بهره برداری برساند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۵۰ درصدی ذخیره سازی پایانه صادراتی فرآورده‌های نفتی ماهشهر

چ تیر 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   حسین علیزاده در گفتگو با مرین‌پرس افزود: با اجرای طرح توسعه، ظرفیت ذخیره‌سازی این پایانه صادراتی با ۵۰ درصد افزایش از یک میلیارد لیتر به ۱.۵ میلیون لیتر و توان پهلوگیری کشتی‌های نفتی در این بندر از ۴۵ هزار تن به ۱۰۵ هزار تن رسیده […]

همچنین بخوانید: