آغاز واکسیناسیون دریانوردان در بندر امام(ره) و بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با هدف ایمن‌سازی دریانوردان کشور در برابر ویروس کرونا، دریانوردان در بندر امام خمینی(ره) و بوشهر، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه، فرآیند واکسیناسیون دریانوردان در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به صورت گروهی آغاز شد.

در جریان این برنامه واکسیناسیون شماری از افسران و راهنمایان کشتی‌ها در مجتمع بندری امام خمینی(ره) بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی آنان در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا هنگام مواجهه با کشتی‌های ورودی از نقاط مختلف جهان دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.

همچنین در روز نخست واکسیناسیون دریانوردان و با رعایت پروتکل های بهداشتی ۵۰ نفر از دریانوردان اداره بنادر و دریانوردی بوشهر دوز اول واکسن خود را دریافت کردند و قرار است روزانه همین تعداد دریانورد واکسینه شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریانوردان و کارکنان دریایی ناوگان مسافری قشم علیه کووید۱۹ واکسینه می‌شوند

د مرداد 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ علی اشتری صبح امروز (۱۸ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در مراحل بعدی،  بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کارکنان بنادر تجاری و اسکله های تفریحی نیز در مقابل ویروس کووید ۱۹ واکسینه می شوند. وی تصریح کرد: همزمان با […]

همچنین بخوانید: