قدردانی از عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر در شهرهای بندری/ اقدامات مناسب توسعه‌ای، تجهیزاتی و زیربنایی در بنادر کشور

زمان مطالعه: 2 دقیقه



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدمات توسعه‌ای، تجهیزاتی و زیربنایی صورت گرفته در بنادر کشور، تاکید کرد: در سال‌های اخیر به موجب تحریم‌های یک‌جانبه و گسترده دریایی و بروز بیماری پردامنه کرونا، نه تنها تخلیه و بارگیری و ورود و خروج کالا با کمترین مشکل انجام شد؛ بلکه کارهای عمرانی، اصلاحی و توسعه‌ای نیز در بنادر با قوت بیشتری پیگیری شد.

اسماعیل زهی با اشاره به بازدید اخیر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم از بندر چابهار، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، خاطر‌نشان کرد: اقدمات صورت گرفته در بنادر و سواحل کشور؛ به ویژه در بنادر چابهار، شایسته تقدیر و تمجید است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، گفت: علاوه بر اقدامات زیرساختی در بنادر و پسکرانه‌های بندری، در حوزه لایروبی نیز کارهای شایسته و بایسته‌ای انجام شده که سبب شده در بحث ورود و پهلوگیری کشتی‌های غول‌پیکر به بنادر کشور به خصوص بنادر جنوبی، مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل و چالش اصلی در تخلیه و بارگیری کالاها در برخی از بنادر و به خصوص بندر چابهار، نبود زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای و ریلی است که ضرورت دارد به آن توجه شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، ایران را یکی از کشورهای برتر در زمینه بنادر و مدیریت بندری برشمرد و اظهار داشت: لازم است به موازات توسعه بنادر، زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی، در بخش ریل و جاده نیز توسعه و تمهیدات لازم صورت گیرد تا شاهد توسعه متوازن و پایدار در همه حوزه‌های حمل و نقلی در کشور باشیم.

وی تأکید کرد: آنچه در سال‌های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری در شهرهای ساحلی و دریایی دیده می‌شود، توسعه همزمان شهر و بندر است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: به لطف زیرساخت‌های فراهم شده بندری و ارتقای حمل و نقل در چابهار، شاهد عمران و آبادی بیش از پیش شهر چابهار هستیم که این امر نشان می‌دهد سازمان بنادر و دریانوردی به مسئولیت‌های‌ اجتماعی خود پایبند بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهبود وضعیت دریانوردان با افزایش واکسیناسیون جهانی

س شهریور 16 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه گزارش ها نشان می دهد با افزایش روند واکسیناسیون دریانوردان دنیا، تعداد شرکت های کشتیرانی که به دلیل شرایط بحرانی قادر به تغییر خدمه نبوده اند، رو به کاهش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم […]
افزایش روند واکسیناسیون،بهبود وضعیت دریانوردان، همه گیری کرونا،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: