نیاز تهران به ۲ هزار اتوبوس برای بهبود فضای حمل و نقل عمومی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است به اهالی تهران و ری گفت: طی ۳ روز گذشته شاهد مانور نیروی دریایی ارتش بودیم که نشان اقتدار و پیشتازی نیروهای دفاعی ایران بود.

وی با یادآوری شرایط سال‌های ابتدایی جنگ و کمبود امکانات جنگی در آن روزها افزود: پیگیری‌ها و رهنمودها در کنار تلاش نیروهای نظامی باعث تحقق این پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی شد.

رئیس شورای شهر تهران با به اینکه دیروز از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس رونمایی شد و ۱۶۵ دستگاه دیگر نیز به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود، گفت: این تعداد اندک اتوبوس برای شهر تهران کافی نیست.

وی با تشکر از مدیریت دوره گذشته و حال حاضر شهری برای افزوده شدن این تعداد اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران باید به بالای ۲ هزار دستگاه اتوبوس برسد تا بتوانیم بگوییم برای مردم کاری کرده‌ایم اما رسیدن به همین مقدار اتوبوس هم با وام و رایزنی صورت گرفته است.

چمران با اشاره به اینکه بازسازی ۲ هزار دستگاه اتوبوس با کمک دولت به زودی آغاز می‌شود تا مردم به خاطر گریز از ترافیک از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به وسائل شخصی پناه نبرند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان مشکلات صیادان بوشهر را حل می‌کند

س آبان 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا، علی بازدار روز سه‌شنبه در بازدید از زیرساخت‌های صیادی و آبزی پرورش شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه در جمع نمایندگان صیادان این مناطق افزود: اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بندر صیادی خورخان بندر دیر و ۱۰ میلیارد تومان برای لایروبی بندر صیادی […]

همچنین بخوانید: