طرح فیلتر گذاری دفع آب‌های سطحی شهر بوشهر انجام شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام‌کرد: به‌منظور جلوگیری ازآلودگی‌های زیست محیطی، طرح فیلتر گذاری دفع آب‌های سطحی به خلیج فارس انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده در این باره گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ناشی از سرازیر شدن آبهای سطحی به دریا به خصوص در هنگام بارندگی، اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با هماهنگی با اداره محیط زیست شهرستان بوشهر و شهرداری بندر بوشهر نشست های تخصصی را برگزار کرد. 

وی افزود: در راستای جلسات تخصصی، ۱۱ خروجی کانال دفع آبهای سطحی به دریا در شهر بوشهر شناسایی شد و اقدامات و تمهیدات لازم دراین راستا صورت گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خاطرنشان کرد: اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر تورهای مناسب را خریداری کرد و بر 11 خروجی نصب شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت 63 درصدی احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندرامام(ره)

ی دی 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه پروژه احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام(ره) با 63 درصد پیشرفت فیزیکی با هدف تأمین سوخت ارزان و پاک برای صنایع مستقر در این مجتمع بزرگ بندری به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، […]
عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: