جهاد ارتش ایران بعد از اتمام جنگ تحمیلی پایان نیافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گشایش نمایشگاه راهیان نور ویژه نیروی دریایی ارتش که در خرمشهر افتتاح شد، اظهار کرد: دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی در این نمایشگاه تبیین می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه چند دهه انقلاب تقسیم بندی و آنچه اتفاق افتاده به تصویر کشیده شده است، این رویدادها هم زمان برای بازدید کنندگان روایت می‌شود.

وی با اشاره به بازسازی و نوسازی و ساخت تجهیزات نظامی بعد از پایان جنگ تحمیلی در نیروی دریایی ارتش یادآور شد: جهاد ما بعد از اتمام جنگ پایان نیافت و با نوسازی تجهیزات و به نمایش گذاشتن بخشی از آنها در این نمایشگاه سعی شده تا مردم تلاش‌های فرزندان خود را در نیروی دریایی ارتش از نزدیک لمس کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش که در دو سال اخیر به دلیل شیوع گسترده کرونا برگزار نمی‌شد، امروز و در آستانه نوروز گشایش یافت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکلات صنعت برق از کجا نشأت می‌گیرد؟

ی اسفند 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه در سال ١٤٠٠ شاهد آمیزه‌‌‌اى از چالش‌‌‌هاى همیشگى منبعث از سیاست‌‌‌ها و راهبردهای آزمون پس‌داده در صنعت زیرساختى برق بودیم؛ صنعتى که نه‌تنها در برگیرنده دامنه وسیعی از فعالیت‌‌‌هاى متعدد بنگاه‌‌‌هاى اقتصادى و بسترى گویا در جهت تبلور همکارى بخش خصوصى و دستگاه‌‌‌هاى اجرایى دولتى است، […]
مشکلات صنعت برق از کجا نشأت می‌گیرد؟

همچنین بخوانید: