برگزاری نشست هم اندیشی سفرهای نوروزی در بندر نوشهر/ ساماندهی ایستگاه های گردشگری مازندران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست هم اندیشی مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران و فرماندهی دریابانی استان به منظور ساماندهی سفرهای نوروزی در بندر نوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این نشست با هدف اجرای هماهنگ نظارت بر عملکرد شناورها و قایق های گردشگری در تعطیلات نوروزی از سوی کارشناسان دریایی اداره کل و فرماندهی دریابانی مازندران در بندر نوشهر برگزار شد.

 

در این نشست بر لزوم تداوم ساماندهی ایستگاه های گردشگری موجود و بهسازی ناوگان گردشگری استان، بر نظارت مشترک ایستگاه های گردشگری، اجرای عملیات های جستجو و نجات مشترک و جلوگیری از تردد قایق ها و شناورهای نا ایمن تأکید شد.

 

نظارت بر عملکرد فنی و ایمنی شناورها و قایق های گردشگری در مدت اجرای طرح نوروزی به طور روزانه، توسط گروه های نظارتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و فرماندهی دریابانی استان صورت خواهد پذیرفت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شماره جدید ماهنامه پیام دریا منتشر شد

چ اسفند 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، شماره ۲۶۳ ماهنامه پیام دریا با موضوع ” عزم کشتیرانی دریای خزر برای توسعه صادرات و ترانزیت کالا” منتشر شد.  در این شماره از پیام دریا می‌خوانید:– کشتیرانی دریای خزر؛ رکورد  صادرات و ترانزیت کالا  در این  سوی  مرز‌ها–  صنعت  کشتیرانی و بنادر؛ […]

همچنین بخوانید: