رشد ۷۸ درصدی واردات کالای اساسی از بندر چابهار/ جذب سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رشد ۷۸ درصدی تخلیه و انتقال کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، افزایش 3.5 برابری صادرات کالاهای ساختمانی و فرآورده های معدنی و جذب سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی طی مدت یکسال گذشته در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی، با اشاره به افزایش 41 درصدی مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا طی مدت یادشده نسبت به سال قبل گفت: تخلیه و بارگیری کالای غیر نفتی و نفتی به ترتیب 68 و 8 درصد نسبت به سال گذشته از رشد برخوردار بوده است.

 وی بر برنامه ریزی و اقدام عملی در جهت حرکت در راستای شعار سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و افزود: تلاش مضاعف در جهت تسهیل مبادلات تجاری دریایی با هدف افزایش ترافیک کالا و کشتی، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه زیرساخت‌های لجستیکی بندر چابهار، توسعه کسب و کارهای بندری و ایجاد اشتغال پایدار در سال جدید از اولویت‌های این اداره کل است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ فروند کشتی به ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر افزوده شد

پ فروردین 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است. ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند […]

همچنین بخوانید: