بازدید معاون اداره کل امور دریایی سازمان بنادر از روند خدمات رسانی بنادر آبادان به زائران و کاروان های راهیان نور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معا‌ون اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح تسهیل گردشگری نوروزی و روند خدمات رسانی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان به زائران و کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دربانوردی، مهدی فراهانی از طرح تسهیل گردشکری نوروزی و روند خدمات رسانی بنادر و دریانوردی آبادان در این محل که از اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ پذیرای زائران و کاروان های راهیان نور است بازدید کرد. 

وی با بیان اینکه استقبال از کاروان های راهیان نور و زائران در این مکان مقدس کاری بسیار ارزشمند است، گفت: مدیریت منسجم همکاران ما در بنادر آبادان و وجود خدمات رسانی این بنادر به زائران آن هم با یک بسیج همگانی و با استفاده از ابزار و امکانات دریایی و خشکی از اقدامات بسیار موثر و نقطه بهبود در راستای ایمنی شناورهای این حوزه است.

بنادر و دریانوردی آبادان از آغاز سفرهای کاروان راهیان نور به یادمان شهدا تاکنون در حال خدمات رسانی به زائران است و این خدمات و تسهیلات تا زمانی که زائران در این مکان مقدس حضور دارند، ادامه خواهد داشت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تور ماهیگیران مازندران ۱۵ فروردین از دریای خزر جمع می‌شود

پ فروردین 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا ، صید ماهیان استخوانی در آب های ساحلی مازندران از ۱۵ مهر سال گذشته شروع شد و طبق معمول پس از ۶ ماه با اعلام شیلاب ایران پایان می یابد. شیلات ایران هم هر ساله فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر در استان های […]
تور ماهیگیران مازندران ۱۵ فروردین از دریای خزر جمع می‌شود

همچنین بخوانید: