اعلام جزئیات سفردریایی به کویت از طریق بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا با پیگیری‌های مکرر سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری وزارت امور خارجه، خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت مجددا فعال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی اظهار داشت: سفر دریایی بندر خرمشهر به کویت به صورت هفتگی و منظم انجام می‌شود، بدین ترتیب این سفر در روزهای شنبه و چهارشنبه به مقصد کویت و روزهای یکشنبه و پنجشنبه به مقصد بندر خرمشهر است.

 مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: مسافران این خط مسافری دریایی باید سه مرحله واکسیناسیون را انجام داده و همچنین پاسخ منفی تست PCR را همراه خود داشته باشند. ظرفیت کشتی مسافری خرمشهر به کویت 242 نفر است که مسافران از سراسر کشور می توانند از آن استفاده می‌کنند.

وی مسافت عزیمت دریایی از بندر خرمشهر به کویت را بین 4 تا 5 ساعت عنوان کرد و افزود: پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس خرمشهر، با مساحت ۶ هزار مترمربع دارای ۲ پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جابجایی 620 هزار مسافر و گردشگر از بنادر شرق هرمزگان

د فروردین 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه در نوروز 1401بیش از 620 هزار مسافر و گردشگر از بنادر شرق هرمزگان جابجا شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در نوروز 1401 در مجموع 620 هزار و 797 مسافر و گردشگر(رشد 6 درصدی نسبت به دوران قبل از […]
گردشگری دریایی،بنادر شرق هرمزگان

همچنین بخوانید: